شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با سراسر کشور در هزار و 400 مدرسه و با مشارکت 90هزار دانش آموز از صبح شنبه آغاز شد.به گزارش فکرشهر، غلامرضا دانش ور صبح شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات المپیاد دانش آموزی در شهرستان دشتی در گفتگو با مهر اظهار داشت:رفع مشکلات حوزه آموزش یکی از دغدغه های اصلی وزارت آموزش و پرورش است بطوری که 750 مشکل تاکنون احصاء شده وبرای حل آن 4راهکار ارائه شده است.
کد خبر: ۶۶۲۸
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با سراسر کشور در هزار و 400 مدرسه و با مشارکت 90هزار دانش آموز از صبح شنبه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا دانش ور صبح شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات المپیاد دانش آموزی در شهرستان دشتی در گفتگو با مهر اظهار داشت:رفع مشکلات حوزه آموزش یکی از دغدغه های اصلی وزارت آموزش و پرورش است بطوری که 750 مشکل تاکنون احصاء شده وبرای حل آن 4راهکار ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی، ارتقاء مدریت آموزشی و توسعه مشارکت های مردمی از مهمترین راهکاری ارائه شده در سال جدید است افزود:زمانی این راهکارها به سرانجام می رسد که مراکز ما کیفی  وتوام با شادابی باشند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: المپیاد دانش آموزی درون مدارس همزمان با سراسر کشور در 1400 مدرسه وبا مشارکت 90هزار دانش آموز از 26مهرماه  در سطح استان آغاز می شود که تا 2آبان ادامه داد.

وی بیان کرد: امروز هم بصورت نمادین این مسابقات با حضور فرماندار ودیگر مسئولین شهرستان دشتی  در دبیرستان  فرزانگان خورموج با حضور 60دانش آموز ودر رشته های والیبال،بستکبال،هندبال،پینگ پنگ وشطرنج برگزار شد.

27 میلیارد ریال به ورزش دشتی اختصاص یافت

فرماندار شهرستان دشتی نیز با بیان اینکه اهمیت و جایگاه ورزش در سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت:اگر می خواهیم جامعه پویا ونشاط  داشته باشیم لازمه آن توجه به مراکز آموزشی و مقاطع تحصیلی پایه است.

غلامرضا مهرجو با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی افزود:امروزه اگر کشوری در جهان در عرصه بین المللی و سلامت حرفی برای گفتن دارند در واقع به ورزش ومراکز آموزشی وپایه توجه کردند.

مهرجو بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به امر ورزش از بدو انقلاب تاکنون شده و روند رو به رشدی شاهد بودیم و در دولت تدبیر وامید نیز توجه ویژه ای به این مقوله شده و در وزارت آموزش و پرورش نیز گامهای اساسی در حال برداشتن است.

وی تصریح کرد:در سطح استان نیز استاندار بوشهر در راستای نگاه دولت توجه ویژه ای به امر ورزش داشته و در سال جاری اعتبارات خوبی اختصاص داده است و مقرر شده تمام روستاهای که جمعیت بالای هزار نفر دارند توسط بنیاد مسکن چمن مصنوعی احداث شود.

مهرجو اضافه کرد: در سال جاری مبلغ 27 میلیارد ریال معادل 4نیم درصد از اعتبارات عمرانی این شهرستان به امر ورزش اختصاص داده شده که بنا داریم زیر ساختهای ورزش شهرستان به خصوص در نقاط که جمعیت بیشتری است تقویت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر