دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اکبر رنجبریان رییس شورای اسلامی شهر عالیشهر انتخاب شهردار عالیشهر را اعلام کرد.به گزارش فکرشهر و به نقل از عالیشهرپرس، وی اذعان داشت: پس از بررسی گزینه های مختلف،  در انتها در جلسه ۹۳/۰۷/۲۳ اعضاء شورا به یک نتیجه واحد رسیده و بشیر احمدی، را به عنوان شهردار انتخابی اعلام نمودند.ریاست شورای شهر در بیان سوابق کاری بشیر احمدی اینگونه گفت: وی متولد سال ۴۱ می باشد و سابقه حدود ۲۴ سال کار در شهرداری در پست های مختلف اعم از معاونت مالی و اداری شهرداری بهبهان، سرپرست شهرداری بهبهان و ۶ سال سمت شهردار دیلم را در پرونده خود دارد.
کد خبر: ۶۶۳۳
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: اکبر رنجبریان رییس شورای اسلامی شهر عالیشهر انتخاب شهردار عالیشهر را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از عالیشهرپرس، وی اذعان داشت: پس از بررسی گزینه های مختلف،  در انتها در جلسه ۹۳/۰۷/۲۳ اعضاء شورا به یک نتیجه واحد رسیده و بشیر احمدی، را به عنوان شهردار انتخابی اعلام نمودند.

ریاست شورای شهر در بیان سوابق کاری بشیر احمدی اینگونه گفت: وی متولد سال ۴۱ می باشد و سابقه حدود ۲۴ سال کار در شهرداری در پست های مختلف اعم از معاونت مالی و اداری شهرداری بهبهان، سرپرست شهرداری بهبهان و ۶ سال سمت شهردار دیلم را در پرونده خود دارد.

رنجبریان ادامه داد، بشیر احمدی در حال حاضر مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری های استان بوشهر بوده و همزمان ریاست هیأت مدیره منطقه ویژه را نیز بر عهده دارد.

قابل ذکر احمدی، برادر شهید بوده و از فرهنگ شهدایی به بار نشسته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر