دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درحالی که مدت زمان زیادی از بروز رسانی صفحه شخصی استاندار بوشهر در فیسبوک نمی گذرد، مخاطبان زیادی در این شبکه اجتماعی یافته است، طوری که به تازگی سالاری به برخی پیام های صفحه شخصی اش پاسخ های کوتاهی می دهد.\r\n
کد خبر: ۶۶۸
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: درحالی که مدت زمان زیادی از فعالیت صفحه شخصی استاندار بوشهر در فیسبوک نمی گذرد، مخاطبان زیادی در این شبکه اجتماعی یافته است، ضمن اینکه به تازگی وی به برخی پیام های صفحه شخصی اش پاسخ های کوتاهی هم می دهد.

به گزارش فکرشهر، پیش از ظهر پنج شنبه و در چهارمین جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت به میزبانی اتاق بوشهر، رو در روی استاندار بوشهر از صفحه فیسبوک وی سخن به میان آمد.

در این جلسه که با حضور حسن صالحی رییس شیلات ایران و با موضوع مشکلات پرورش و فرآوری میگوی بوشهر برگزار شد، محمد قدسی یکی از پرورش دهندگان استان در بخشی از اظهاراتش از مصطفی سالاری گلایه کرد که چرا در نشست اخیرش با وزیر نیرو موضوع برق سایت های پرورش میگو مطرح نکرده است. وی سپس گفت: حتی در صفحه فیسبوک تان هم در این خصوص کامنت گذاشته ام.

این اظهارنظر با لبخندی از سوی استاندار مواجه شد، اما با ادامه اظهارات این پرورش دهنده، مجالی برای اظهارنظر وی در مورد این مسئله فراهم نشد.

همچنین در پایان این جلسه و زمانی که استاندار وارد خودرویش شده بود، یکی از خبرنگاران از سالاری پرسید: آیا صفحه فیسبوک تان را شخصا بروز می کنید که وی با لبخندی گفت: نمی دانم!

وی سپس این محل را ترک کرد.

استاندار بوشهر طی یک ماهه اخیر مطالبی که عمدتا گزارش جلسات و پیگیری هایش می باشد در صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر می کند، ضمن اینکه اخیرا به برخی پیام های خوانندگان نیز پاسخ های کوتاهی مبنی بر پیگیری موضوع ارائه می کند.

معاون اول رییس جمهور، وزیرخارجه، وزیر نفت و رییس سازمان محیط زیست شاخص ترین چهره های کابینه تدبیر و امید هستند که در شبکه اجتماعی فیس بوک صفحه شخصی شان را به روز می کنند.

گفتنی است این شبکه اجتماعی در ایران مسدود است و دسترسی به آن از طریق نرم افزار فیلترشکن امکان پذیر می باشد. /ص

منبع: خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر