جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت: طرح مطالعاتی جلوگیری از ورود فاضلاب به ساحل بندرگناوه با نصب دستگاه تصفیه خانه در دست تهیه است.به گزارش فکرشهر، کیقباد یاکیده درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با نصب این دستگاه علاوه براین که از سرازیرشدن آبهای سطحی وفاضلاب شهری به ساحل گناوه ممانعت می شود، برای پساب سرویس های بهداشتی مسافران و گردشگران نوروزی دراین منطقه کارآیی خواهد داشت.وی اضافه کرد: با نصب این دستگاه، پساب و فاضلاب منازل به ساحل و سرویس های بهداشتی به بطور مجتمع دریکجا به هم متصل و پس از تصفیه، آب فضای سبز شهرداری را تامین خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۹۳
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت: طرح مطالعاتی جلوگیری از ورود فاضلاب به ساحل بندرگناوه با نصب دستگاه تصفیه خانه در دست تهیه است.

به گزارش فکرشهر، کیقباد یاکیده درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با نصب این دستگاه علاوه براین که از سرازیرشدن آبهای سطحی وفاضلاب شهری به ساحل گناوه ممانعت می شود، برای پساب سرویس های بهداشتی مسافران و گردشگران نوروزی دراین منطقه کارآیی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با نصب این دستگاه، پساب و فاضلاب منازل به ساحل و سرویس های بهداشتی به بطور مجتمع دریکجا به هم متصل و پس از تصفیه، آب فضای سبز شهرداری را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر ادامه داد: تلاش می کنیم این طرح تا ایام نوروز سال آینده اجرایی تا یکی از دغدغه های اهالی و گردشگران نوروزی به این شهر برطرف شود.

وی بیان کرد: طرح مطالعه احداث آب شیرین کن در گناوه انجام شده و قراراست این طرح برای دفاع به آب وفاضلاب کشور ارسال و درصورت تایید مناقصه آن برگزار شود.

یاکیده گفت: درصددیم که احداث آب شیرین کن در بندرگناوه دومنظوره باشد که هم آب و هم برق تولید کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر