يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۲۳۳
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: رئیس قوه قضائیه در بوشهر گفت: مسائل و مشکلات حوزه قضایی استان بوشهر در ۱۷ گروه بررسی شده است که در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در ورود به بوشهر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما استان بوشهر در تشریح اهداف سفر به استان بوشهر گفت: ۱۷ گروه در شهرستان‌های استان بوشهر مسائل مربوط به قوه قضائیه و عملکرد واحدها و دستگاه‌های مربوط به این قوه را بررسی کرده‌اند.

وی افزود: در پایان سفر امروز در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر و مدیران قضایی این مسائل بررسی و در مورد مشکلات در استان یا مرکز کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلین رئیسی شرکت در جلسه شورای اداری استان، شورای عالی قضایی و نشست با مدیران دستگاه قضا را از دیگر اهداف سفر خود به بوشهر عنوان کرد.

وی استان بوشهر را از اصیل‌ترین استان‌های کشور عنوان کرد که در تاریخ پربار خود به استقلال و امنیت ایران بسیار خدمت کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی نقش استان کرانه‌ای بوشهر را در مقابله با انگلیس و آمریکا مثال‌زدنی دانست و گفت: مردم استان بوشهر وفادار به انقلاب هستند.

جمعی از مسئولان عالی قضائی نیز برای بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی شهرستان‌های استان بوشهر و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضائی به نقاط مختلف استان سفر کرده‌اند.

معاون حقوقی قوه قضائیه، رئیس سازمان زندان‌ها، رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، معاون فرهنگی قوه قضائیه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، رئیس مرکز شورا‌های حل اختلاف، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، در سفر به شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر خواست‌های مردم و مشکلات قضائی این شهرستان‌ها را بررسی کرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر