دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ساکنان طرح مسکن مهر شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی خواستار بهسازی، آسفالت و روشنایی معابر و فضای عمومی این مجتمع ها شدند.به گزارش فکرشهر، یکی از ساکنان پروژه مسکن مهر شهر خورموج گفت: یک سال است که فاز دو مسکن مهر خورموج بهره برداری و واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شده اما هنوز آسفالت و روشنایی معابر و محوطه های این مجتمع ها صورت نگرفته است.
کد خبر: ۶۷۴۰
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: ساکنان طرح مسکن مهر شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی خواستار بهسازی، آسفالت و روشنایی معابر و فضای عمومی این مجتمع ها شدند.

به گزارش فکرشهر، یکی از ساکنان پروژه مسکن مهر شهر خورموج گفت: یک سال است که فاز دو مسکن مهر خورموج بهره برداری و واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شده اما هنوز آسفالت و روشنایی معابر و محوطه های این مجتمع ها صورت نگرفته است.

مرتضی حسینی افزود: فقط واحدهای مسکن مهر آن هم به صورت نیمه کاره تحویل ما شد و از خدمات عمومی از جمله بهسازی و آسفالت معابر، فضای سبز و پارک محله ای برای کودکان خبری نیست وشب ها معابر و فضاهای عمومی این مجتمع ها در تاریکی مطلق است.

یکی دیگر از ساکنان این طرح اظهار کرد: شب ها در هنگام تردد در مسکن مهر با خطراتی از جمله حمله سگ های ولگرد روبرو هستیم و تاریکی مطلق فضا را برای سرقت وکارهای خلاف فراهم کرده است.

احمد خضری اضافه کرد: به دلیل نداشتن آسفالت تاکسی های شهری به سختی ساکنان مسکن مهر را به مقصد می رسانند ومردم برای رفت آمد روزانه و تردد دانش آموزان به مدارس با مشکل سرویس عمومی روبرو هستند.

یکی از بانوان ساکن در طرح مسکن مهر خورموج بیان کرد: درمحدوده مسکن مهرهیچ خدمات عمومی برای ساکنان این واحدها که از اقشار محروم و کم درآمد هستند و نمی توانند هزینه های بیشتر برای رفت آمد بپردازند، فراهم نشده است.

حیدری افزود: شب ها به دلیل نداشتن روشنایی معابر محدوده مسکن مهر که بیش از400 خانوار در آن زندگی می کنند درتاریکی مطلق هستند.

شهردارخورموج گفت: کارساخت پارک محله ای در مجاورت مسکن مهر آغاز شده و بزودی آماده بهره برداری خواهد شد.

احمد شیخیانی افزود: کارتسطیح معابر و آسفالت راه دسترسی در دستور کار شهرداری است واین پروژه به مناقصه رفته و بزودی اجرایی خواهدشد و مشکل رفت آمد مردم برطرف می شود.

شیخیانی تاکیدکرد: شهرداری خورموج سعی خواهد کرد با همکاری ساکنان مسکن مهرمشکلات عمومی این واحدها را بتدریج برطرف و شرایط زندگی به صورت عادی مانند سایر شهروندان برای آنان فراهم شود.

مدیربرق شهرستان دشتی گفت: یک میلیارد ریال برای پروژه روشنایی برق معابرمسکن مهر اختصاص یافته است.

مسعودخالقی افزود: دستورکار پروژه روشنایی مسکن مهر تهیه شده و بزودی روشنایی معابر این طرح اجرایی خواهد شد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر