دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: تمام فرزندان بیکار شهدای استان بوشهر تا پایان امسال شاغل می‌شوند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری پنجشنبه شب در نشست هم‌اندیشی بخش ارم دشتستان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: گسترش فرهنگ حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۶۸۳۵
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۸

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: تمام فرزندان بیکار شهدای استان بوشهر تا پایان امسال شاغل می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری پنجشنبه شب در نشست هم‌اندیشی بخش ارم دشتستان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: گسترش فرهنگ حسینی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر امر مقدسی است و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف اهتمام خاصی دارد و برنامه‌های متنوعی اجرایی کرده که موجبات رضایتمندی خانواده شهدا شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان با دارا بودن بیشترین تعداد شهید و ایثارگر و آزاده در بین شهرستان‌های ده‌گانه استان نیازمند توجه بیشتر و موثرتر است و امیدواریم بتوانیم خدماتی درخور شأن خانواده‌های این عزیزان ارائه کنیم.

تشکری از ارائه تسهیلات خرید و ساخت مسکن به خانواده شهدا خبر داد و گفت: امسال در پرداخت تسهیلات برای خرید و ساخت مسکن خانواده شهدا هیچ مشکل و محدودیتی نداریم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر رتبه سوم کشور در اشتغال فرزندان شهدا را دارد افزود: تنها 38 فرزند شهید بیکار در استان بوشهر داریم که با رایزنی و پیگیری صورت گرفته این عزیزان نیز تا پایان سال شاغل می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یادآور شد: ساماندهی گلزارهای شهدای استان بوشهر از طرح‌های مهم و ارزشمند بنیاد شهید استان است و تاکنون اقدامات موثری در ساماندهی گلزار شهدا در استان انجام گرفته است.

تشکری افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، تمام گلزارهای شهدای روستاهای استان تا پایان امسال ساماندهی خواهند شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر