چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۳۸۰
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، همچنین برای تقدیر از پزشکان و پرستاران که این روزها مبارزان خط مقدم جنگ با کرونا هستند، پیامی صادر کرده اند.

به گزارش فکرشهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

علی(ع) مصباح جمال ازلی و گوهر تابناک الهی است که از درون خانه خدا پا به عرصه وجود گذاشت تا همگان را به پرستش خدای کعبه فراخواند و پرچم های ضلالت و سیه روزی را از فراز کعبه بر زمین افکند و بیرق هدایت جهانیان را دوش به دوش رسول خدا و همراه او و پس از او برافرازد و هم چنان که نام نامیش مایه امید و نوید همه مسلمانان است، بی گمان خروش رعدآسای ذوالفقارش پیوسته دل دشمنان خدا را به لرزه درمی آورد.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

امروز کشور، استان، شهرستان و شهر عزیز ما روزهای سخت شیوع کرونا را از سر می گذراند و نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی، نمی‌ تواند حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، این پزشکان، پرستاران و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران پزشکی هستند که با الگوبرداری از امامان خود خصوصا حضرت علی(ع) و با از خودگذشتگی و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت مردم شده اند.

همانطور که رهبر معظم انقلاب خطاب به این بزرگواران فرمودند: «کارتان بسیار با ارزش است. هم ارزش جامعه‌ی پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا میبرد که برده، هم مهمتر از این، ثواب الهی است که خدای متعال قطعاً به شما اجر و ثوب خواهد داد.»

 سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه پدران بزرگوار، به ویژه پدران معظم شهیدان و مردم مومن و ولایتمدار شهر برازجان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

*رییس و اعضا شورای اسلامی شهر برازجان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر