پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۳۸۹
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بازار تجاری گناوه برای سومین بار متوالی تا ۲۵ اسفند ماه جاری تعطیل شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، پس از اعلام تعطیلی مدارس و هجوم گسترده مسافران از سراسر کشور به بندر تجاری گناوه اتاق و اتحادیه اصناف این شهرستان با همبستگی و مشارکت مغازه‌داران به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بازار تجاری این بندر را که مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد از روز چهارشنبه هفتم اسفند به مدت پنج روز تعطیل شد و این تعطیلی دوباره تا  ۱۸ اسفند ماه جاری تمدید شد اما این روند  همچنان تداوم یافته و تا ۲۵ اسفند درهای مغازه‌ها بسته خواهد ماند.

اقدام بازاریان گناوه که با وجود همه تنگناها و مشکلات اقتصادی و معیشتی در تعطیلی مغازه‌های خود قدم پیش گذاشتند  و تحسین مردم و مسئولان و جامعه پزشکی را به دنبال داشته‌است.

آنان معتقدند یکی از دلایل اصلی انتشار نیافتن ویروس در شهرهای استان‌ بوشهر تعطیلی بازار است که منجر به ممانعت از حضور مسافران و گردشگران از شهرهای درگیر با ویروس کرونا شده‌است.

رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: تداوم تعطیلی بازار گناوه به منظور حفظ سلامت و جان شهروندان از روز یکشنبه ۱۸ اسفند تمدید و تا ۲۵ همین ماه تداوم خواهد یافت و برای  ادامه تعطیلی و یا بازکردن با توجه به شرایط کشور تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد شد.

سیدفخرالدین حسینی با تقدیر از همبستگی بازاریان در تعطیلی مغازه‌های خود گفت: چنانچه در بازار تجاری مغازه داری از این امر  سرپیچی کند  به دستور دادستان تعطیل و مهروموم خواهد  شد.

وی بیان کرد: تصمیم دادستان عمومی و انقلاب گناوه در بسته نگه داشتن مبادی ورودی شهر روی مسافران و افراد غیربومی اقدامی شایسته است که  نقش موثری در پیشگیری از ویروس کرونا به این منطقه خواهد داشت.

بازار تجاری گناوه از بازارهای معروف جنوب کشور در استان بوشهر به عنوان یکی از نقاط گردشگرپذیر این شهرستان به شمار می‌آید و سالانه میلیون‌ها هموطن بویژه در تعطیلات نوروز از سراسر کشور راهی این دیار می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر