يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۵۲۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان در یک عملیات مشترک با پلیس هرمزگان ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس استان اطلاعات دقیقی از فعالیت این باند را در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان موفق شدند خودروی حامل مواد مخدر را در محور مواصلاتی شهرستان حاجی آباد شناسایی و توقیف کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای درون خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

سردار واعظی با قدردانی از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر