يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد دشتستان از برگزاری 6 کارگاه تخصصی ازدواج برای نوعروسان مددجوی دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات این نهاد به افراد مستمند و مستضعف ارائه می‌شود.وی افزود: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار و 25 هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر کمیته امداد قرار دارند و امسال برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای بهبود کیفی فعالیت‌ها داشته‌ایم.
کد خبر: ۶۸۶۱
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: رئیس کمیته امداد دشتستان از برگزاری 6 کارگاه تخصصی ازدواج برای نوعروسان مددجوی دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات این نهاد به افراد مستمند و مستضعف ارائه می‌شود.

وی افزود: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار و 25 هزار نفر تحت پوشش خدمات مستمر کمیته امداد قرار دارند و امسال برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای بهبود کیفی فعالیت‌ها داشته‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از برگزاری کارگاه آموزشی برای زوج‌های جوان شهرستان دشتستان خبر داد.

غلامی با اشاره به کیفیت بالای کارگاه‌ها تصریح کرد: کارگاه‌های فوق با هدف آشنایی زوج‌های جوان تحت حمایت به مسایل زناشویی و همچنین مسائل دینی مرتبط برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها در واقع بالا بردن سطح شناخت زوجین نسبت به زندگی مشترک و تقویت همزیستی و ایجاد تعادل بر اساس تعالیم دین مقدس اسلام و سیره اهل بیت (ع) و کمک به سلامت جسمی و روحی خانواده‌ها برای ایجاد رابطه‌ای سالم و صالح است.

به گزارش فارس، رئیس کمیته امداد دشتستان از برگزاری 6 کارگاه تخصصی ازدواج برای نوعروسان مددجوی دشتستان خبر داد و گفت: در یکماه اخیر بیش از 6 کارگاه تخصصی ازدواج در این شهرستان برگزار شده است.

غلامی یادآور شد: سرکشی به خانوارهای تحت پوشش و رسیدگی به مشکلات این قشر در دستور کار مدیریت کمیته امداد قرار دارد و امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر