جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بخشدار آبپخش در گفت و گو با «فکرشهر»:
بخشدار آبپخش در گفت و گو با فکرشهر گفت: جاده بین نخیلات به طول تقریبی۱۰ کیلومتر با هدف افزایش راندمان بازار خرما و کشاورزی و با یک دید گردشگری، در روزهای آتی، آسفالته خواهد شد...
کد خبر: ۶۸۷۰۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

بخشدار آبپخش در گفت و گو با فکرشهر گفت: جاده بین نخیلات به طول تقریبی۱۰ کیلومتر با هدف افزایش راندمان بازار خرما و کشاورزی و با یک دید گردشگری، در روزهای آتی، آسفالته خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، علی تنگ ارمی با توضیح این که بخش آبپخش با یک اقتصاد خرما محور در بازارهای کشور فعالیت می کند، اضافه کرد: وجود مسیر دسترسی مناسب و تسهیل گری در امر نقل و انتقال خرما از نخل تا محل انباشت، قطعا تاثیر بسیار بسزایی در این اقتصاد قوی ایجاد خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در بخش آبپخش، آسفالت کردن جاده بین نخیلات منطقه پل احمد که به طول تقریبی ده کیلومتر است را  باعث افزایش راندمان بازار خرما و استفاده از ظرفیت گردشگری آن منطقه دانست و گفت: این مسیر مهم در آینده نزدیک، آسفالته خواهد شد.

تنگ ارمی در پایان از تمامی کسانی که در به ثمر نشستن این پروژه نقش داشتند، تشکر کرده و آن را ماحصل حمایت ها و پیگیری های معاون عمرانی استاندار، فرماندار دشتستان، مسوول خانه کشاورز بخش آبپخش، مدیرکل راهداری، باغدارن و اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش دانست.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر