دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: صبح امروز ماموران پلیس راهور شهرستان بوشهر حین گشت زنی در سطح شهر بوشهر به یک دستگاه کشنده تریلر حامل 8 خودرو‌ با پلاک‌های غیر بومی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند...
کد خبر: ۶۸۷۱۳
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: صبح امروز ماموران پلیس راهور شهرستان بوشهر حین گشت زنی در سطح شهر بوشهر به یک دستگاه کشنده تریلر حامل 8 خودرو‌ با پلاک‌های غیر بومی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر مبنی بر جلوگیری از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به استان بوشهر اضافه کرد: پس از بررسی دقیق از سوی ماموران پلیس راهور و اظهارات ضدونقیض راننده کشنده تریلر، مشخص شد محموله خودرو‌ها متعلق به افراد غیربومی بوده که قصد مسافرت به استان را داشته‌اند.

 

وی گفت: در همین راستا کشنده تریلر همراه با محموله خودرو‌های سواری توقیف و راننده آن دستگیر شد.

طبق گفته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر، مالکین این خودروها با هواپیما به بوشهر آمده اند و امروز منتظر خودروهای خود بوده اند که با تریلر به استانحمل می شد.

مهرزاد آسایش افزود: در این روزها که ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی با محدودیت‌های زیادی مواجه شده با اقدام هوشیارانه و به موقع پلیس راهور شهرستان بوشهر این خودروبر توقیف و راننده تحویل مراجع قضایی شد.

 

وی بیان کرد: این 8 خودرو سواری شخصی (مسافران غیربومی) از یکی از استان‌های با درجه شیوع بالا ویروس کرونا هستند و مالکین خودروها همراه با خانواده از طریق سفر هوایی به بوشهر مسافرت کردند تا با رسیدن به بوشهر از این خودروها استفاده کنند.

به گزارش «فکرشهر»، گفته می شود خودروها با پلاک تهران هستند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۶
دمتون گرم که این عوضی ها رو گرفتین خدا قوت.
شهروند
|
-
|
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴
یه عمری به ما جنوبی ها میگفتن منطقه محروم الان تو این وضعیت مشخص شد که تهرونیا از همه محروم ترن البته از نظر شعور چون اگه داشتن اینکارا رو نمیکردن
محمدمهدي
|
-
|
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
.............. اونايي هستند كه بوشهر را سفيد اعلام كردن و آمار نگفتن تا پولدارها از همه جا به سمت بوشهر بيان،كشميري بايد پاسخگو باشد
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر