جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۸۰۹
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تعویق سه‌ماهه سررسید اقساط فروردین، اردیبهشت و خرداد همه وام‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: وام‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر شامل تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه به دلیل تعطیل شدن فعالیت‌های کسب‌وکار و مساعدت به این قشر به تعویق افتاد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: اینکه این نهاد به منظور توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی خانوارهای مددجو وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال با بازپرداخت طولانی مدت در اختیار این خانوارها قرار داده است.

وی تصریح کرد: اخیراً در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به تعطیلی کشاندن بازار و فعالیت‌های کسب‌وکار، پرداخت وام‌های اشتغال و قرض‌الحسنه مددجویان به مدت سه ماه نزد صندوق امداد ولایت این نهاد به تعویق افتاده است.

لطفی گفت: کمیته امداد با عنایت به تصمیم شورای پول و اعتبار مبنی بر مهلت سه‌ماهه برای بازپرداخت اقساط وام‌ها بازپرداخت اقساط وام‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد را به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل کرده است.

وی تصریح کرد: این تصمیم باهدف مساعدت و حمایت از صاحبان کسب‌وکارها به ویژه کسب‌وکارهای کوچک بوده است که شامل بازپرداخت اقساط وام‌های ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر همچنین در مورد دیگر تسهیلاتی که مددجویان از قبل نزد دیگر بانک‌ها دریافت کردند خاطرنشان کرد: بر طبق تصمیم شورای پول و اعتبار، این افراد از مهلت سه‌ماهه بهره‌مند خواهند شد تا پس از سه ماه از سررسید تسهیلات، بدهی خود را پرداخت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر