جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش «فکرشهر»، چند روزی است که ورودی های شهر برازجان برای پیشگیری از «کووید 19» و ویروس کرونا، کنترل می شود و تنها افراد بومی با نشان دادن کارت شناسایی حق ورود به شهر را دارند و غیر بومی ها، تنها برای تهیه سوخت ـ گازوئیل و بنزین ـ و با تحویل دادن کارت شناسایی خود در ورودی، اجازه می یابند به برازجان آمده و پس از تهیه سوخت، باید از شهر خارج شوند...
کد خبر: ۶۸۸۲۲
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر برازجان، در کنار سرکشی و بازدید از ورودی های شهر برازجان و نحوه ورود مسافران، به نیروهای حاضر در ورودی ها، وسایل پیشگیری از «کرونا» از جمله ماسک اهدا کرد.

به گزارش «فکرشهر»، محراب بنافی ـ رییس شورای اسلامی شهر برازجان که به بازدید از ورودی های چندگانه برازجان اقدام کرده بود، با تقدیر از تمام نیروهای حاضر در 5 محور ووردی شهر برازجان و شهرستان دشتستان، گفت: همانطور که پزشکان و پرستاران در خط مقدم سلامت در حال مبارزه هستند، حضور شما هم در ورودی های شهر باعث آرامش روان مردم است. بزرگی کار شما را تاریخ فراموش نخواهد کرد و با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

به گزارش «فکرشهر»، چند روزی است که ورودی های شهر برازجان که برخی ورودی های اصلی استان نیز محسوب می شوند، برای پیشگیری از «کووید 19» و ویروس کرونا، کنترل می شود و تنها افراد بومی با نشان دادن کارت شناسایی حق ورود به شهر را دارند و غیر بومی ها، تنها برای تهیه سوخت ـ گازوئیل و بنزین ـ و با تحویل دادن کارت شناسایی خود در ورودی، اجازه می یابند به برازجان آمده و پس از تهیه سوخت، باید از شهر خارج شوند.

بر اساس این گزارش، ورودی شهر برازجان از سمت بوشهر (میدان شهدای خلیج فارس) توسط پایگاه فجر حوزه نجف اشرف، ورودی شهر از سمت اهرم در سه راهی «بنداروز» توسط پایگاه میثم بنداروز، ورودی برازجان از سمت شیراز در محل «پارک آزادی» و میدان «شهید گنجی» توسط پایگاه علی ابن ابیطالب حوزه امام رضا (ع)، ورودی شهر برازجان از سمت «دهقاید»، توسط پایگاه امام روح‌اله (ره) حوزه امام رضا (ع) و ایستگاه بازرسی شهید صلاحی که ورودی اصلی دشتستان و استان بوشهر از سمت شیراز است، توسط هلال احمر برازجان اداره می‌شود.

 

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
پس این پلاک های عجیب غریب که برای شهرستان های دیگه ست و تو شهر میچرخن از آسمون افتادن؟؟ 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر