جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رزمی کاران استان بوشهر به مقام قهرمانی مسابقات کونگ فو سبک گرات سان کشور که در بندرگناوه جریان داشت، نایل شدند.به گزارش فکرشهر، رییس اداره ورزش وجوانان گناوه به ایرنا گفت: دراین مسابقات که در 15 وزن و باحضور 145 رزمی کار از 10 استان کشور به میزبانی این شهرستان برگزارشد، تیم های فارس و خوزستان رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.رحمان عمادی بیان کرد: در این مسابقات رزمی کاران استانهای کرمان، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، تهران، قم، لرستان، خوزستان، مرکزی، بوشهر و فارس شرکت داشتند.
کد خبر: ۶۸۸۷
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: رزمی کاران استان بوشهر به مقام قهرمانی مسابقات کونگ فو سبک گرات سان کشور که در بندرگناوه جریان داشت، نایل شدند.

به گزارش فکرشهر، رییس اداره ورزش وجوانان گناوه به ایرنا گفت: دراین مسابقات که در 15 وزن و باحضور 145 رزمی کار از 10 استان کشور به میزبانی این شهرستان برگزارشد، تیم های فارس و خوزستان رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

رحمان عمادی بیان کرد: در این مسابقات رزمی کاران استانهای کرمان، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، تهران، قم، لرستان، خوزستان، مرکزی، بوشهر و فارس شرکت داشتند.

وی یادآورشد: این مسابقات با همکاری فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو جمهوری اسلامی و با میزبانی باشگاه رزمی کاران امید و مساعدت دستگاههای اجرایی شهرستان گناوه درکنار ساحل این بندر با استقبال پرشور تماشاگران بمدت دو روز برگزارشد.

عمادی گفت: به تیم های برتر باحضور فرماندار ودیگر مسوولان شهرستان گناوه جوایز اهداشد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر