جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سردار عباس زاده تشریح کرد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تمهیدات لازم تامین امنیت آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام ماه محرم توسط در این استان انجام شده است...
کد خبر: ۶۸۸۹
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تمهیدات لازم تامین امنیت آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام ماه محرم توسط در این استان انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس زاده روز یکشنبه افزود: دراین ارتباط پیش از آغاز ماه محرم نشست های هم اندیشی با متولیان هیات های مذهبی استان بوشهر برگزار و بایدها و نبایدهای لازم به آنها منتقل شد و راهکارهای لازم برای اجرایی کردن انتظارات هیات ها از پلیس نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برای ایام محرم در همه مساجد، تکایا و حسینه هایی که آیین های سوگواری برگزار می شود، نیروهای ثابت از عوامل انتظامی در مراسم مستقر می شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین گشت های انتظامی خودرویی، موتورسوار و ییاده نیز برای تامین امنیت تقویت خواهد شد و برنامه های ترافیکی نیز برای ایمنی آمد و شد عزداران حسینی انجام می شود.

عباس زاده گفت: آمادگی درعوامل فرماندهی انتظامی استان بوشهر وجود دارد که دراین ایام به نحو احسن نظم و امنیت آیین های عزاداری حسینی را در سراسر استان با همکاری مردم تامین و برقرار کند.

وی با اشاره به فرهنگ بالای مردم استان بوشهر افزود: مردم ولایت مدار این استان در همه ایام بویژه ماه محرم و صفر به طور ویژه با پلیس در اجرای ماموریت ها همکاری می کنند طوری که براساس آمار موجود جرایم در این ماه نیز نسبت به ماههای قبل از کاهش چشمگیری برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد: پلیس آمادگی دارد با تمام توان و امکانات نظم و امنیت مردم را به نحو احسن تامین کند و اشراف اطلاعاتی پلیس مانع از انجام هرگونه خلل امنیتی خواهد شد.

عباس زاده درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: وضعیت امنیتی، انتظامی، اجتماعی و ترافیکی دراستان بوشهر قابل قبول است و هنوز جرایم خشن 30درصد کاهش دارد.

وی گفت: سرقت و تصادف های منجر به فوت درون و برون شهری نیز به ترتیب در استان بوشهر 9و 10درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل تاکنون کاهش نشان می دهد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر