جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نقش مردم در اداره نظام موثر است و مردم با حضور اجتماعی خود در صحنه های مختلف انقلاب باعث حل بسیاری از مشکلات می شوند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز یکشبنه در جمع مسوولان دشتستان افزود: سرمایه اصلی و مهم جامعه ما مردم هستند که می توانند سرنوشت و آینده مملکت را رقم بزنند و باعث توسعه، عمران و آبادی نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.وی اضافه کرد: تلاش دولت تدبیرو امید این است که کارها را اجتماع محور باشد و برای حضور مردم دراجتماع تدابیر خوبی اندیشیده است که زمینه مشارکت جوانان و تربیت نیروهای آینده را مهیا می کند. 
کد خبر: ۶۸۹۵
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نقش مردم در اداره نظام موثر است و مردم با حضور اجتماعی خود در صحنه های مختلف انقلاب باعث حل بسیاری از مشکلات می شوند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز یکشبنه در جمع مسوولان دشتستان افزود: سرمایه اصلی و مهم جامعه ما مردم هستند که می توانند سرنوشت و آینده مملکت را رقم بزنند و باعث توسعه، عمران و آبادی نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

وی اضافه کرد: تلاش دولت تدبیرو امید این است که کارها را اجتماع محور باشد و برای حضور مردم دراجتماع تدابیر خوبی اندیشیده است که زمینه مشارکت جوانان و تربیت نیروهای آینده را مهیا می کند. 

رزمجو، یکی از معضلات مهم جامعه را آسیب های اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: برای برطرف کردن این مشکلات در جامعه باید چاره ای جدی اندیشه شود.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های مهم اداره کل امور اجتماعی استانداری بوشهر حضور جوانان در تشکل ها و سازمان های مردم نهاد است زیرا دولت تاکید فراوانی برای حضور جوانان در صحنه دارد.

رزمجو گفت: امروز به برکت دولت تدبیر و امید شاهد ایجاد فضای مناسی برای حضور هر چه بیشتر جوانان در امور مختلف اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: برای صدور مجوزهای لازم تشکل های مردم نهاد با اولین درخواست متقاضیان، ظرف مدت قانونی کمتر از سه ماه برای تشکیل آنها همکاری می کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر همچنین تشکیل سازمان های مردم نهاد در زمینه های کشاورزی، محیط زیست، درمان و بهبود بخشیدن به زندگی معتادان را نیز از دیگر برنامه های این اداره کل برشمرد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر