شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم گفت: به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی باید کانال‎های دفع آب‌های سطحی شهر دیلم لایه‎روبی شوند.به گزارش فکرشهر، محمد طاهری در حاشیه‎ی نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیلم در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این نشست مقرر شده هلال احمر با فراخوانی نیروهای امدادی آمادگی لازم با هر گونه حوادث احتمالی داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۳۱
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم گفت: به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی باید کانال‎های دفع آب‌های سطحی شهر دیلم لایه‎روبی شوند.

به گزارش فکرشهر، محمد طاهری در حاشیه‎ی نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیلم در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این نشست مقرر شده هلال احمر با فراخوانی نیروهای امدادی آمادگی لازم با هر گونه حوادث احتمالی داشته باشند.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم ادامه داد: با توجه به آغاز بارندگی‎های پاییزه باید نگاه بهتری به وضعیت کنونی داشته و دستگاه‎های مربوطه اقدام لازم برای کاهش خسارات احتمالی در زمان حوادث داشته باشیم.   

این مسئول متذکر شد: اداره شیلات و تعاونی لنج‎داران شهرستان دیلم باید نسبت به فراهم نمودن امکانات جابجایی قایق‎های امدادی در زمان وقوع حوادث اقدام کند.

طاهری گفت: لایه‎روبی همه کانال‎های دفع آب‌ سطحی، اصلاح و بازدید مستمر از مسیل‎ها، سیل برگردان‌های آب و فاضلاب، سیستم‌های دفع آب و فاضلاب روستایی و محل عبور آب‌های روان از سطح  توسط ادارات راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و بنیاد مسکن انجام می‎شود.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم ابراز داشت: به منظور جلوگیری از ورود آب‌های بالادست به خور دیلم توسط شهرداری در اسرع وقت و پیش از بارندگی‌های سال جاری باید با هدف هدایت آب‎های سطحی بالادست دیلم به سمت دریا اقدام کند.
منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر