جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۴۶۱
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: سرپرست جدید بخشداری سعدآباد در جلسه ای درون سازمانی، معرفی شد.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، در این نشست، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار دستستان گفت: با توجه به قدمت کهن بخش سعدآباد و جایگاه ویژه آن در ابعاد مختلف با مردمانی دارای تمدن و داشتن قابلیت های توسعه، می طلبد که نماینده عالی دولت در این بخش، دارای توانایی های مدیریتی منحصر به فرد باشد که بتواند حداکثر قابلیت های توسعه و خدمت به مردم را منتج به نتیجه نماید.

محمد جعفر زراعتگر با تشکر از خدمات صادقانه و مستمر «محمدمهدی مشایخی» در طول یازده ماه به عنوان بخشدار سعدآباد، برای وی در ادامه خدمت در وزارت نفت، توفیق آرزو کرد.

وی ادامه داد: انتصاب سرپرست بخشداری سعدآباد با توجه به قابلیت ها و توانایی های مدیریتی و فردی، بر حسب شاخصه های اجرایی و توسعه بنا به شناخت فرماندار دشتستان و حکم استاندار بوشهر به جناب «اکبر حاجب فرد» سپرده شده است و از ایشان می خواهیم که در راستای اهداف رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور، همچنان گذشته به خدمت به مردم ادامه داده و از تمام ظرفیت های انسانی و پتانسلی های بخشی در جهت توسعه بخش عمل نماید.

زراعتگر در ادامه، حاجب فرد را به عنوان سرپرست بخشداری سعدآباد معرفی و اضافه کرد: با بیان اینکه با توجه به محدویت دوران خاص کشور به لحاظ رعایت فاصله اجتماعی برای مهار ویروس کرونا و منع تشکیل جلسات و مراسمات انبوه، مراسم رسمی تودیع و معارفه در اولین جلسه شورای اداری بخش با حضور فرماندار دشتستان و دیگر مسوولین استانی برگزار خواهد شد.

«اکبر حاجب فرد»، سرپرست بخشداری سعدآباد، نیز سخنان تقارن شروع به کار خود همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) را، نوید بخش آینده ای با موفقیت از محضر حضرت عصر(عج) عنوان کرد.

وی، ضمن تشکر از حسن اعتماد فرماندار دشتستان و استاندار بوشهر گفت: خدمت به مردم فهیم بخش سعدآباد که دارای قدمت، تمدن و فرهنگ ممتاز در استان هستند، یک افتخار است. بخش سعدآباد با گستره جغرافیایی، قابلیت ها و زمینه پیشرفت در تمام ابعاد را دارا است و در این جهت، همواره در جهت استفاده از تمام ظرفیت های موجود و ایجاد ظرفیت های جدید برای مطالبات مردم گام خواهم برداشت.

حاجب فرد ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی با امامان جمعه در دو شهرسعدآباد و وحدتیه، فرهنگیان، کشاورزان، نخبگان، نیروهای نظامی و انتظامی، سمن ها، احزاب، فعالین اجتماعی و مدنی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران، بانوان، ورزشکاران  مدیران و رؤسای ادارات و همکاران خود در مجموعه بخشداری با ایجاد همدلی  و استفاده از تجارب گذشته در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، گام های مؤثری در جهت رفاه و آسایش مردم و زیر ساخت های بخش سعدآباد برداشته شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از خدمات محمدمهدی مشایخی ـ بخشدار سابق سعدآباد ـ گفت که همواره به عنوان دو همکار و دوست در بخشداری بوشکان و سعدآباد بوده اند و برای وی، در بازگشت به مجموعه وزارت نفت آرزوی توفیق کرد.

«فکرشهر»، 11 فروردین ماه 1399، از استعفا و رفتن بخشدار سعدآباد ـ محمدمهدی مشایخی ـ به علت ناتوانی مسوولین استانداری برای تمدید ماموریت وی از وزارت نفت به وزارت کشور خبر داده بود. مشایخی، دارای کارشناسی ارشد مدیریت و پرسنل رسمی وزرات نفت است و از مهرماه 1395 تا ابتدای سال 1398 بخشدار ارم بود و از فرودین ماه 1398 به عنوان بخشدار سعدآباد منصوب شده بود. حاجب فرد نیز، دانشجوی دکتری علوم سیاسی است و پیش از این به عنوان بخشدار بوشکان مشغول به خدمت بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر