يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد؛
فکرشهر: وی با اشاره به اینکه این سامانه هم اکنون در جنوب استان در حال فعالیت است، خاطر نشان کرد: این سامانه بارشی فردا به طور کامل از استان خارج می شود و با ورود...
کد خبر: ۷۰۴۷
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در سامانه جدید بارشی که از پنج شنبه شب وارد استان شده است از شب گذشته و صبح امروز فعالیت بارشی خود را در استان آغاز کرد و مناطق شمالی استان بیش ترین بارندگی را داشتند و از روز چهارشنبه شاهد کاهش محسوس دما در استان هستیم.

به گزارش فکرشهر، زهرا راستگو، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، امروز گفت: سامانه بارشی که از پنج شنبه وارد استان بوشهر شد از شب گذشته و صبح امروز فعالیت بارشی خود را در استان آغاز کرد.

وی با اشاره به فعالیت بارشی خوب این سامانه افزود: بیش ترین میزان بارندگی ها تا این لحظه مربوط به شهرستان گناوه  با بیش از 46 میلی متر و بندر ریگ با بیش از 40 میلی متر باران بوده است.

راستگو تصریح کرد: شب گذشته سرعت باد در شهر بوشهر به بیش از 90 کیلومتر در ساعت رسید و دریا هم طوفانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه هم اکنون در جنوب استان در حال فعالیت است، خاطر نشان کرد: این سامانه بارشی فردا به طور کامل از استان خارج می شود و با ورود سامانه جدید بارشی از روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد کاهش شدید دما هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر