جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر ۴۷۱ دانش‌آموز شهید دارد که کتاب زندگی‌نامه شهدای دانش‌اموز بوشهر چاپ می‌شود.به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری در همایش رهروان شهید فهمیده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: ترویج و تبیین فرهنگ عاشورا در جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده، اضافه کرد: حرکت شهید فهمیده در دوران دفاع مقدس بسیار بزرگ بود و برگفته از فرهنگ عاشورا بود که همواره در اذهان باقی خواد ماند.
کد خبر: ۷۰۶۵
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر ۴۷۱ دانش‌آموز شهید دارد که کتاب زندگی‌نامه شهدای دانش‌اموز بوشهر چاپ می‌شود.

به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری در همایش رهروان شهید فهمیده ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: ترویج و تبیین فرهنگ عاشورا در جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده، اضافه کرد: حرکت شهید فهمیده در دوران دفاع مقدس بسیار بزرگ بود و برگفته از فرهنگ عاشورا بود که همواره در اذهان باقی خواد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تاثیرگذاری بر دانش آموزان، تاکید کرد: باید با فرهنگ عاشورایی به مقابله با دسیسه‌های دشمنان برویم تا دانش‌اموزان از این توطئه‌ها در امان بمانند.

وی خواستار تبیین فرهنگ حسینی در مدارس استان بوشهر شد و ادامه داد: دانش‌آموزان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با الگوبرداری از فرهنگ عاشورا، رشادت و حماسه آفرینی خود را نشان دادند.

حصیری با بیان اینکه توجه به فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) نیاز اساسی جوانان و نوجوانان است، افزود: شهادت‌ طلبی، فداکاری و ایثارگری، شهامت و شجاعت، مجاهدت در راه حق از مهم‌ترین آموزه‌های عاشورای حسینی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تدوین زندگی‌نامه شهدای دانش‌آموز استان، خاطرنشان ساخت: استان بوشهر ۴۷۱ دانش‌آموز شهید دارد که کتاب زندگی‌نامه شهدای دانش‌اموز بوشهر چاپ می‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر