جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۶۰۳
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

فکرشهر:  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک گروه حرفه‌ای شکارچیان در منطقه شکارممنوع کوه مند در دام محیط بانان این استان گرفتار شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  سیداحسان موسوی افزود: در پی پایش منطقه شکارممنوع کوه مند و رویت سه نفر متخلف شکار غیرمجاز پستانداران مامورین یگان حفاظت این اداره کل  برای دستگیری آنان وارد عمل شده و۲ نفر از متخلفان که حامل سلاح بودند را دستگیر کردند که پیگیری برای شناسایی نفر سوم نیز در دست اقدام است.

وی بیان کرد: از متخلفان ۲ قبضه سلاح شامل یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو (که لول سلاح به اسلحه جنگی ژ۳ تغییر پیدا کرده بود)  و یک قبضه سلاح گلوله زنی کالیبر ۲۷۰، مقادیری فشنگ جنگی، فاصله یاب(رنج فایندر)، دوربین چشمی و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

موسوی ادامه داد: بعد از تنظیم صورتجلسه متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ محیط زیست وظیفه‌ای است همگانی که برعهده عموم مردم گذاشته شده است.

فرهاد قلی نژاد افزود: همشهریان گرامی و دوستداران طبیعت می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارش‌های خود را به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط بانی اطلاع داده و یا با شماره تلفن ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

وی عنوان کرد: یگان حفاظت محیط زیست این آمادگی را دارد که به صورت  قاطع با متخلفان زیست محیطی برخورد کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر