چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۸۶۲
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: ۲ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال اعتبار از محل تفاهمنامه معاونت سینمایی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برای تولید فیلم کوتاه به انجمن سینمای جوان بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحمن برزگر روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با این میزان اعتبار ۲۰ فیلم با موضوع‌های اهمیت خانواده و سبک زندگی، خانواده و کسب و کار، افزایش امید و نشاط اجتماعی، دفاع مقدس، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و ویروس کرونا تولید شده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر در مرحله واریز مبلغ اقساط تولید فیلم، برخی دیگر از فیلم‌سازان در مراحل پایانی فیلم و بعضی نیز پیش تولید فیلم خود را آغاز کرده‌اند.

برزگر ادامه داد: سال گذشته ۲۹ فیلم‌نامه از سوی فیلمسازان استان بوشهر در درگاه تولید انجمن سینمای جوانان ایران به ثبت رسید که از این شمار پنج فیلم‌نامه از دفتر بوشهر و چهار فیلم‌نامه از دفتر برازجان با برگزاری جلسه شورای تخصصی به مرحله عقد قرارداد رسیدند.

وی اضافه کرد: مبلغ اختصاص داده شده از سوی شورای پیچینگ ( ارائه طرح ساخت یک فیلم به سرمایه گذار در مدت پنج دقیقه و متقاعد کردن وی برای هزینه کردن) برای این هفت فیلم 171 میلیون تومان است که به زودی با واریز مبلغ اقساط به فیلم‌سازان، فیلم‌ها وارد مرحله تولید می‌شوند.

برزگر گفت: فیلمسازان فیلم کوتاه در استان برای تولید آثار خود می‌توانند با مراجعه به سایت تولید انجمن سینمای جوانان ایران فیلمنامه و مراحل تولید، آثار خود را ثبت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر