دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با هدف نصب انشعاب گچساران بر روی خط انتقال آب خط کوثر آب برخی از مناطق شهری و روستایی این استان از روز سه شنبه هفته جاری ( بیستم آبان ) به مدت 72 ساعت قطع می شود.به گزارش فکرشهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آمده است: در مدت یادشده آب شهرستان های دیلم، گناوه، تنگستان، دیر، کنگان و عسلویه و شهرهای بوشهر، عالیشهر و خورموج قطع خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۹۰
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با هدف نصب انشعاب گچساران بر روی خط انتقال آب خط کوثر آب برخی از مناطق شهری و روستایی این استان از روز سه شنبه هفته جاری ( بیستم آبان ) به مدت 72 ساعت قطع می شود.

به گزارش فکرشهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آمده است: در مدت یادشده آب شهرستان های دیلم، گناوه، تنگستان، دیر، کنگان و عسلویه و شهرهای بوشهر، عالیشهر و خورموج قطع خواهد شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از مشترکین مناطق یادشده خواسته است در این مدت با صرفه جویی درمصرف و ذخیره سازی آب این شرکت را در تامین آب مورد نیاز مردم یاری دهند.

بخش عمده آب آشامیدنی مورد نیاز مردم استان بوشهر از طریق خط آبرسانی از سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر