جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: در مجموعه بزرگ آموزش پرورش باید از نیروهای متعهد، کارآمد و کارشناس استفاده شود.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در دیدار با مدیر و معاونان آموزش وپرورش این شهرستان افزود: اگر درآموزش و پرورش مسایل سیاسی و حاشیه ای برجسته شود، اولین کسانی که متضرر می شوند فرزندان ما خواهند بود.وی بیان کرد: سیاسی بازی و جناح بازی سم مهلک و مشکلی حاد در مجموعه آموزش وپرورش است که رهبرمعظم انقلاب بر دوری از آن تاکید وافر داشته اند.
کد خبر: ۷۲۰۲
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: در مجموعه بزرگ آموزش پرورش باید از نیروهای متعهد، کارآمد و کارشناس استفاده شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در دیدار با مدیر و معاونان آموزش وپرورش این شهرستان افزود: اگر درآموزش و پرورش مسایل سیاسی و حاشیه ای برجسته شود، اولین کسانی که متضرر می شوند فرزندان ما خواهند بود.

وی بیان کرد: سیاسی بازی و جناح بازی سم مهلک و مشکلی حاد در مجموعه آموزش وپرورش است که رهبرمعظم انقلاب بر دوری از آن تاکید وافر داشته اند.

امام جمعه گناوه با حمایت از مدیر جدید آموزش وپرورش این شهرستان از ایشان خواست در این مسوولیت خطیر ضمن استفاده از همه سلایق تفکرات مختلف، وام دار هیچ جناح و گروه خاصی نباشید زیرا آموزش و پرورش نباید محلی برای حاکمیت یک گروه سیاسی و تفکر و جریان خاصی باشد.

رکنی حسینی تاکید کرد: آموزش وپرورش مکانی خطیر ومهم در تربیت و تعلم نسل آینده کشور بشمار می آید و باید تصمیمات براساس شایسته سالاری و خط و مشی اعتدال که شعار دولت است صورت پذیرد و از هرگونه حب و بغض شخصی دوری و تنها برای رضای خدا تصمیمات و عزل ونصب ها صورت گرفته تا در پایان انسان دچار زیان در دنیا وآخرت نشود. 

وی از زحمات شبانه روزی مجموعه و رییس قبلی اداره آموزش و پرورش گناوه قدردانی کرد و از رییس جدید خواست تا در خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کند.

اسکندر احمدی مدیر آموزش وپرورش گناوه ضمن استقبال از رهنمودهای امام جمعه گناوه ابراز امیدواری کرد: هدف از سکان داری آموزش و پرورش تنها خدمت به مردم بوده و امیدوارم با توکل بر خدا و وحدت و همدلی بین مسوولان بر مشکلات فایق آییم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر