شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  فرماندار دشتستان گفت با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان برای کنترل این بیماری روز بازارها، بوستان‌ها، دکه‌های مستقر در پارک‌ها، اتوبوسرانی و مراکز عرضه قلیان و قهوه خانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است...
کد خبر: ۷۲۱۹۸
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

فکرشهر:  فرماندار دشتستان گفت با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان برای کنترل این بیماری روز بازارها، بوستان‌ها، دکه‌های مستقر در پارک‌ها، اتوبوسرانی و مراکز عرضه قلیان و قهوه خانه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دشتستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف همه مردم و مسئولان افزود: با توجه به شرایط موجود ایجاد محدودیت‌ها برای کنترل بیماری کرونا در این شهرستان و رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی از ضرورت‌های امروز است.

 وی اضافه کرد: مردم نسبت به جهش و اوج‌گیری ویروس کرونا باور و به رعایت نکات بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و از ماسک نیز استفاده کنند.

فرماندار دشتستان گفت: امروز شاهد اوج گیری کرونا در شهرستان دشتستان هستیم طوریکه ۵۲ درصد مبتلایان در دشتستان در ۱۰  روز اخیر اتفاق افتاده‌است.

نوروزی تاکید کرد: سالن‌ها، باشگاه‌های ورزشی، زمین‌های چمن و آموزشگاه‌ها تعطیل است.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار باید بیشتر از قبل رعایت و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اتاق اصناف بر بازار و میدان میوه و تره بار به طور جدی انجام شود.

فرماندار دشتستان اظهارداشت: نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها در سطح شهر توسط شهرداری، شبکه بهداشت، پلیس راهور،  ضدعفونی کردن شهرها و روستاها  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ترمینال و بخش‌های حمل و نقل برون شهری نیز صورت گیرد.

نوروزی گفت: برگزاری مراسم در تالارها و باغ شهری‌ها تا پایان تیرماه‌، ممنوع است، مردم در این شرایط سخت همراهی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: مراسم تجمعی مانند عروسی‌ها و تشییع جنازه‌ها باید کنترل لازم صورت گیرد و مردم نسبت به رعایت این محدودیت‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: بیشتر افراد مبتلا به بیماری کرونا در دشتستان به دلیل حضور در مراسم تجمعی است.

نوروزی تاکید کرد : نانوایی‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و اتاق اصناف نیز در این  زمینه نظارت لازم را داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر