پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
به گزارش فکرشهر این نشست که ساعت 14:20 دقیقه آغاز شده بود در حالی تعطیل شد که چهار تن از نمایندگان مجلس در استان بوشهر به سر می بردند...
کد خبر: ۷۲۳
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: جلسه ی عصر امروز، شنبه 24 اسفندماه 92 مجلس شورای اسلامی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا تعطیل شد.
به گزارش فکرشهر و به نقل از خبرگزاری ها، رییس مجلس شورای اسلامی با اعلام تعطیلی جلسه گفت: تاسف می خوریم برای این که برخی از برادران سر موقع نیامدند و باعث شدند جلسه برگزار نشود.
علی لاریجانی ادامه داد: دوستان و رسانه ها بدانند که مجلس تشکیل جلسه داد ولی به دلیل غیبت برخی از افراد که نام آنها از تریبون ذکر شد نتوانستیم جلسه علنی داشته باشیم.
لاریجانی افزود: آنان باید اجازه می گرفتند و سر موقع تشریف می آوردند؛ نامه گذاشتن را مرخصی نمی گویند.

وی ادامه داد: این افراد مرخصی نگرفتند و این موضوع باعث شد که بقیه وقتشان تلف شود؛ این افراد باید از مردم عذرخواهی کنند چون وقت مجلس گرفته شد و ما بحث مالیات را داشتیم.
به گزارش فکرشهر این نشست که ساعت 14:20 دقیقه عصر امروز آغاز شده بود در حالی تعطیل شد که چهار تن از نمایندگان مجلس در استان بوشهر به سر می بردند.
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی که نائب رییس مجلس نیز می باشد، سید مهدی موسوی نژاد نماینده ی مردم دشتستان در مجلس و عبدالکریم جمیری نماینده ی مردم بوشهر، گناوه و دیلم را همراهی می کرد و حجت الاسلام احمدی نماینده ی مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه نیز آیت الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را همراهی می کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر