جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۳۲۵
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر دارد اما با این وجود فردا با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش می‌کند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مهرداد کریمیان روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان افزود: نفت در بازی‌های گذشته نتیجه خوبی گرفته و کادر فنی بسیار خوبی دارد ولی ما هم ۳۰ یا ۴۰ روز تمرین خیلی خوب داشتیم و با دستورهای میشو کریستیچوویچ (سرمربی) تیم را آماده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: اکنون در شرایط خوبی هستیم و با آمادگی ۱۰۰درصد بازیکنان امیدواریم دل هواداران خود را شاد کنیم.

کریمیان ادامه داد: برخی نوشته‌اند که به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشینم این طور نیست، به عنوان خادم باشگاه شاهین هر وقت نیاز بوده در خدمت تیم بوده‌ام اکنون هم منتظریم که میشو سرمربی کروات تیم برگردد.

وی یادآور شد: همچنان با میشو مشورت می‌کنیم و امیدواریم شرایط فراهم شود که او به ایران بازگردد و به ما اضافه شود.

کریمیان گفت: ماکسیم کویلیتایا و لوکا گادرانی۲ بازیکن خارجی تیم نیز تاکنون نتوانستند به این بازی برسند که امیدواریم برای بازی پرسپولیس به تیم شاهین ملحق شوند.

وی ادامه داد: با حضور آنان، در هفته‌های آینده با تیم کامل در میدان حضور می‌یابیم و به رده‌های بالاتر صعود خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ارتباط با وضعیت مصدومیت بازیکنانش گفت: میلاد صارمی و میلاد شعبانلو مصدومیت جزیی داشتند که اکنون با توان کامل مهیای بازی فردا هستند.

کریمیان بازی بدون حضور تماشاگر را سخت خواند و گفت: تماشاگران، یار دوازدهم تیم هستند و با توجه به حضور تماشاچیان بود که توانستیم در دو بازی خانگی پیاپی نتیجه لازم را بگیریم خیلی حمایت کردند، اما اکنون شرایط جوری است که نمی‌توانیم از حضور آنها بهره ببریم.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هفته بیست و دوم این رقابت‌ها، شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۲۱ فردا (یکشنبه ۸ تیر) در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر