جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به قابلیت های گردشگری شهرستان دیلم 13میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی وتملک دارایی برای ساخت اقامتگاه گردشگری دراین شهرستان اختصاص یافت.به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده روز دوشنبه دربررسی روند ساخت اقامتگاه گردشگری دردیلم افزود: این اقامتگاه درساحل دیلم در زمینی به مساحت 12 هزارمترمربع در دست اجراست که همه امکانات رفاهی برای استفاده گردشگران درآن طراحی شده است.
کد خبر: ۷۲۶۰
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به قابلیت های گردشگری شهرستان دیلم 13میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی وتملک دارایی برای ساخت اقامتگاه گردشگری دراین شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده روز دوشنبه دربررسی روند ساخت اقامتگاه گردشگری دردیلم افزود: این اقامتگاه درساحل دیلم در زمینی به مساحت 12 هزارمترمربع در دست اجراست که همه امکانات رفاهی برای استفاده گردشگران درآن طراحی شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان ساحلی دیلم دارای زیرساخت های گردشگری در حوزه بازار ملوانی، ساحلی، مناظر طبیعی و روستاهای هدف گردشگری است که در بیشتر ایام سال گردشگران برای گذران اوقات فراغت خود به این شهرستان مسافرت می کنند.

امیرزاده اظهارکرد: شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد وضمن داشتن ساحل زیبای از بازارهای تجاری و ملوانی برخوردار است که زمینه جذب گردشگر را فراهم کرده است.

وی افزود: با توجه به آب و هوای مطلوب شهرستان دیلم در زمستان و بهار گردشگران نقاط مختلف کشور برای بهره بردن از ساحل خلیج فارس و بازارهای تجاری به دیلم مسافرت می کنند.

امیرزاده گفت: همچنین کارگروه مشترک سرمایه گذاری استان های بوشهر و یزد ایجاد می شود که این کارگروه بررسی های لازم برای استفاده از امکانات گردشگری استان بوشهر و خارج شدن توریست ها از طریق خط ریلی و هوایی یزد را انجام می دهد.

وی از نشست سه جانبه برای راه اندازی خط گردشگری استان بوشهر خبرداد و افزود: برای ایجاد این خط گردشگری بزودی نشستی میان سه استان بوشهر، فارس و یزد برگزار می شود. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر