يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با بدرقه مسولان شهرستان400 دانش آموزان دختر متوسطه دوم از 9 مدرسه بخش مرکزی تنگستان در قالب کاروان راهیان نور به مدت 3 روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.به گزارش فکرشهر، فرماندار تنگستان دراین آیین گفت: دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب به سرزمینی مقدس گام می نهند که یادگاران دفاع مقدس در آن وادی ارزش هایی را مبتنی بر ارزش های اعتقادی آفریده اند.
کد خبر: ۷۳۰۸
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: با بدرقه مسولان شهرستان400 دانش آموزان دختر متوسطه دوم از 9 مدرسه بخش مرکزی تنگستان در قالب کاروان راهیان نور به مدت 3 روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر، فرماندار تنگستان دراین آیین گفت: دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب به سرزمینی مقدس گام می نهند که یادگاران دفاع مقدس در آن وادی ارزش هایی را مبتنی بر ارزش های اعتقادی آفریده اند.

غلامرضا ترکزاده به اهداف این اردوی فرهنگی اشاره کرد و افزود: درچند سال اخیر آموزش و پرورش با همکاری بسیج دانش آموزی برای آشنایی دانش آموزان با تاریخ دفاع مقدس، اردوی کاروان های دانش آموزی راهیان نور را برگزار کرده است.

وی با تقدیر از فرماندهی سپاه امام علی (ع) تنگستان و مدیریت آموزش و پرورش در اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی اضافه کرد: امیدواریم ره آورد این سفر آشنایی بیش از گذشته دانش آموزان با موقعیت های کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دفاع از عزت و شرف این مملکت اسلامی باشد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر