جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ کتابخوانی است که باید به این مهم بیشتر ارزش و اهمیت داده شود.به گزارش فکرشهر، حجت السلام عیسی راستگو درخطبه های نماز جمعه این هفته اهرم افزود: کتاب باعث رشد و بالندگی هر جامعه ای می شود و جوانان ما از این غذای روح غافل نشوند.وی با اشاره به فرارسیدن 23 آبان روز دیابت بیان کرد: تغذیه سالم مهمترین عنصر پیشگیری از دیابت است که خانواده های باید مدنظر قرار دهند.امام جمعه اهرم گفت: وزارت بهداشت باید در مورد بیماری دیابت آموزش ها و اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۷۳۶۴
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری ترویج فرهنگ کتابخوانی است که باید به این مهم بیشتر ارزش و اهمیت داده شود.

به گزارش فکرشهر، حجت السلام عیسی راستگو درخطبه های نماز جمعه این هفته اهرم افزود: کتاب باعث رشد و بالندگی هر جامعه ای می شود و جوانان ما از این غذای روح غافل نشوند.

وی با اشاره به فرارسیدن 23 آبان روز دیابت بیان کرد: تغذیه سالم مهمترین عنصر پیشگیری از دیابت است که خانواده های باید مدنظر قرار دهند.

امام جمعه اهرم گفت: وزارت بهداشت باید در مورد بیماری دیابت آموزش ها و اقدامات لازم را انجام دهد.

راستگو از مدیر آب و فاضلاب شهری به خاطر مدیریت خوبی که در چند روز قطعی آب استان داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

وی با تشکر از حضور وزیر جهاد و کشاورزی در شهرستان تنگستان بیان کرد: در حوزه کشاورزی شهرستان مشکلاتی وجود دارد امیدواریم حضور وزیر منشا خیرو برکت برای منطقه باشد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر