جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کاروان اردوی راهیان نور دانش آموزی از شهرستان دیلم در آیینی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.به گزارش فکرشهر، در این آیین 240 دانش آموز دختر مقطع راهنمایی ومتوسطه با حضور مسوولان این شهرستان از یادمان شهدای گمنام بدرقه شدند.امام جمعه دیلم دراین آیین گفت: شما دانش آموزان به جای مقدسی قدم می گذارید که رزمندگان غیور در هشت سال دفاع مقدس جانانه ازنظام و میهن دفاع کردند.
کد خبر: ۷۳۶۶
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: کاروان اردوی راهیان نور دانش آموزی از شهرستان دیلم در آیینی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر، در این آیین 240 دانش آموز دختر مقطع راهنمایی ومتوسطه با حضور مسوولان این شهرستان از یادمان شهدای گمنام بدرقه شدند.

امام جمعه دیلم دراین آیین گفت: شما دانش آموزان به جای مقدسی قدم می گذارید که رزمندگان غیور در هشت سال دفاع مقدس جانانه ازنظام و میهن دفاع کردند.

حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری افزود: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و مقابله با جنگ نرم دشمنان از آثار ارزشمند کاروان راهیان نور است و از دانش آموزان انتظار داریم نهایت استفاده از این سفر معنوی را ببرند و آموزه های فراگرفته را به خانواده و جامعه انتقال و تبیین کنند.

فرمانده سپاه دیلم گفت: آشنایی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس و الگوبرداری از سیره عملی شهدای والامقام از اهداف برپایی اردوی کاروان راهیان نور است.

سرگرد پاسدار احمد اسدی افزود: دراین اردو 240 دانش آموز مدارس راهنمایی و دبیرستان بوسیله پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر