يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ایجاد فرودگاه جدید نیاز بندر بوشهر است.به گزارش فکرشهر، محمدعلی ایلخانی بعد از ظهر جمعه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار کرد: ایجاد فرودگاه جدید از نیازهای بندر بوشهر است و البته تا زمان اجرا و تکمیل این فرودگاه، توسعه فرودگاه قدیم یک امر ضروری است.وی افزود: فرودگاه بین‌المللی بوشهر فاقد سیستم سامانه کمک ناوبری پیشرفته "ای ال اس" است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سیستم تا دو ماه آینده در این فرودگاه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۳۷۲
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ایجاد فرودگاه جدید نیاز بندر بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، محمدعلی ایلخانی بعد از ظهر جمعه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار کرد: ایجاد فرودگاه جدید از نیازهای بندر بوشهر است و البته تا زمان اجرا و تکمیل این فرودگاه، توسعه فرودگاه قدیم یک امر ضروری است.

وی افزود: فرودگاه بین‌المللی بوشهر فاقد سیستم سامانه کمک ناوبری پیشرفته "ای ال اس" است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سیستم تا دو ماه آینده در این فرودگاه راه‌اندازی می‌شود.

ایلخانی اضافه کرد: با راه‌اندازی این سامانه امکان نشست و برخاست هواپیما در شرایط جوی نامتعادل فراهم و لغو پرواز و یا بازگشت هواپیما به مبدا از بین می‌رود.

سرپرست شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: پیشنهاد استاندار بوشهر در زمینه توسعه و بهسازی و افزایش ظرفیت فرودگاه کنونی بوشهر بسیار مهم است و این شرکت در این راستا تلاش می‌کند.

ایلخانی بیان کرد: همچنین در ارتباط با توسعه پارکینگ پروازهای خارجی نیز با اعزام تیم کارشناسی و بررسی راهکارهای موجود برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر