يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۸۳۰
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز در ساعت‎هایی از عصر و شب با افزایش پوشش ابر در برخی مناطق این استان بویژه نواحی شرقی و مرتفع وقوع ناپایداری‌های موقت جوی بصورت رگبار پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی روزهای آینده در اغلب ساعت‎ها با تداوم وزش جریانات مرطوب جنوبی، شرجی و رطوبت بالای هوا، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان باشد.

وی بیان کرد: همچنین تا اواخر هفته دمای هوا در استان بوشهر روند افزایشی خواهد داشت.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: در این مدت طی ساعت‎هایی از عصر و شب در برخی مناطق بویژه نواحی شرقی و مرتفع استان افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران، رعدوبرق گاهی وزش باد و در صبحگاه در برخی مناطق وقوع مه صبحگاهی دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و طی ساعت‎هایی از عصر و شب در برخی نقاط بویژه نواحی شرقی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

وی بیان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب در برخی ساعت‎ها ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۱۹ دقیقه بامداد، جزر اول ۰۸:۳۷، مد دوم ۱۳:۳۹ و جزر دوم ۲۰:۰۷ خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۵ و جم با ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر