چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از مشخص شدن اولویت‌های پیشنهادی فعالیت‌های سازمان های مردم نهاد در استان خبر داد.به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فرد صبح شنبه در نشست با اعضای ستاد ساماندهی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد تاثیر بسزایی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارند.وی افزود: فراهم شدن بسترهای مورد نیاز برای ترویج مشارکت های اجتماعی و ضرورت ایجاد سمن‌ها، باعث شد که جوانان استان به صورت جدی تری نسبت به ثبت سمن اقدام کنند.
کد خبر: ۷۴۰۵
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از مشخص شدن اولویت‌های پیشنهادی فعالیت‌های سازمان های مردم نهاد در استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فرد صبح شنبه در نشست با اعضای ستاد ساماندهی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد تاثیر بسزایی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارند.

وی افزود: فراهم شدن بسترهای مورد نیاز برای ترویج مشارکت های اجتماعی و ضرورت ایجاد سمن‌ها، باعث شد که جوانان استان به صورت جدی تری نسبت به ثبت سمن اقدام کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در راستای تقویت و تسریع پیشرفت ملی و استانی، اولویت‌های پیشنهادی سازماندهی و سوگیری فعالیت‌های اجتماعی جوانان معرفی و مشخص شده است.

بهروزیان‌فرد گفت: خانواده و تربیت فرزندان، تولید محتوا و فضای مجازی، رسانه و ارتباطات، محافظت و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست، گردشگری، پیشگیری از شیوع بیماری‌های خاص و کمک به درمان این بیماران و خشک سالی و کمبود آب از جمله اولویت‌های پیشنهادی سازماندهی و سو گیری فعالیت‌های اجتماعی جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش ایمنی جاده‌ها و راه‌های انسانی و کاهش تصادفات ناشی از سوانح رانندگی، علمی پژوهشی، اندیشه ورزی، پایداری و میراث فرهنگی و معنوی از دیگر اولویت ها در راستای فعالیت های سازمان های مردم نهاد استان بوشهر است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر