چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: بیشتر فرهنگیان شهرستان عسلویه غیر بومی هستند.به گزارش فکرشهر، سید علیرضا ایاز سنگی‌فرد در نشست با فرهنگیان عسلویه اظهار داشت: فرهنگیان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و حمایت از این قشر باید در دستور کار قرار گیرد.وی با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور افزود: همه باید به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور توجه داشته باشند و رفع موانع و مشکلات برگزاری اردوی راهیان نور، مستلزم عزم ملی و فرهنگ جهادی همگان در این زمینه است.
کد خبر: ۷۴۶۰
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: بیشتر فرهنگیان شهرستان عسلویه غیر بومی هستند.

به گزارش فکرشهر، سید علیرضا ایاز سنگی‌فرد در نشست با فرهنگیان عسلویه اظهار داشت: فرهنگیان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و حمایت از این قشر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور افزود: همه باید به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور توجه داشته باشند و رفع موانع و مشکلات برگزاری اردوی راهیان نور، مستلزم عزم ملی و فرهنگ جهادی همگان در این زمینه است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه همچنین در ارتباط با پیگیری ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان خاطرنشان کرد: رصد و ارائه آمار دقیق وضعیت بی‌سوادان به تفکیک شهر و روستا توسط آموزش و پرورش با همکاری شوراهای اسلامی امری لازم و ضروری است.

سنگی‌فرد یادآور شد: سواددار شدن مردم در مناطق روستایی و دوردست مورد توجه و تاکید مسئولان شهرستان قرار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه لزوم توجه به اسکان فرهنگیان را متذکر شد و گفت: با توجه به این که بیشتر فرهنگیان شهرستان عسلویه غیر بومی هستند و فرهنگیان مجبورند در خوابگاه بمانند، توجه به مسائل خوابگاهی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. سنگی‌فرد اولویت کاری خود را رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان بیان کرد و افزود: به حول قوه الهی به همت مسئولین و با تعاملاتی که با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت‌های مستقر در منطقه خواهیم داشت درصدد رفع این مسائل و مشکلات هستیم.

وی اضافه کرد: سرکشی به مناطق مختلف و تلاش برای رفع دغدغه‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان و به ویژه اجرای طرح روستامرکزی در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر