جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۶۰۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست خارگ گفت: با کمبود علوفه در فصل تابستان، محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست اقدام به علوفه دهی به آهوان می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی محیط زیست، حسن فقیه بیان کرد: در فصل تابستان که علوفه در سطح جزیره کم می‌شود، ماموران این اداره برای رفع کمبود علوفه، در نقاط مختلف جزیره به آهوان علوفه می‌دهند.
 
وی افزود: ماموران به صورت شبانه روزی منطقه رفت و آمد آهوان را بررسی می‌کنند، همچنین آبشخور‌هایی که در نقاط مختلف منطقه ساخته شده را آبگیری می‌کنند.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خارگ با تشکر از مجموعه ادارات مستقر در خارگ از جمله بخشداری، شرکت‌های نفتی، بندرو دریانوردی و دریابانی و همه مردم جزیره، از ساکنان این جزیره مرجانی خواست هنگام رانندگی سرعت مطمئن را رعایت کنند و در مکان‌های حساس که تابلوی عبور حیوانات وحشی نصب شده است با احتیاط عبور کنند. همچنین از ریختن پسماند‌ها و سبزی‌هایی مانند کاهو خودداری کنند.
 
وی همچنین از همه شهروندان دوستدار محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی آن را به اداره حفاظت محیط زیست، گزارش دهند و یا با شماره ۳۳۸۲۲۳۲۳ ـ ۰۷۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر