جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از امکان برداشت پول از بانک با استفاده از کارت ملی هوشمند جدید خبر داد.به فکرشهر، محمد پاسالار صبح امروز در نشست با فرماندار و مسئولان کنگان اظهار داشت: اداره کل ثبت احوال استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.وی با ابراز رضایت از خدمات‌رسانی همکاران اداره ثبت احوال و رضایت‌مندی مردم افزود: امیدواریم این خدمات روز به روز افزایش یابد.
کد خبر: ۷۴۶۵
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۲

فکرشهر: معاون مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از امکان برداشت پول از بانک با استفاده از کارت ملی هوشمند جدید خبر داد.

به فکرشهر، محمد پاسالار صبح امروز در نشست با فرماندار و مسئولان کنگان اظهار داشت: اداره کل ثبت احوال استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی با ابراز رضایت از خدمات‌رسانی همکاران اداره ثبت احوال و رضایت‌مندی مردم افزود: امیدواریم این خدمات روز به روز افزایش یابد.

معاون مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به خدمات کارت هوشمند ملی جدید خاطرنشان کرد: به یاری خداوند در آینده نزدیک کارت هوشمند ملی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که خدمات متنوع و باکیفیتی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه با استفاده از کارت هوشمند ملی امکان برداشت پول از بانک فراهم می‌شود گفت: این کارت خدمات هفت‌گانه شامل کارت برداشت مالی از بانک، گواهینامه، کارت پایان خدمت، کارت شناسایی، کارت بهداشت و درمان، کارت دانشجویی و کارت سوخت ارائه می‌کند.

پاسالار گفت: در راستای رسالتی که قانون برای ما تعیین کرده است، برای خدمتگزاری بهتر و سریعتر به مردم شریف استان و کنگان خواهیم کوشید.

فرماندار کنگان نیز از فعالیت‌های چشمگیر کارکنان ثبت احوال کنگان که گام‌های مهمی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم برداشته‌اند، قدردانی کرد.

عباس تبرکی بیان کرد: باید از حوزه ساختاری برای جذب اعتبار و خدمت جدید بکوشیم و امیدوار باشیم که اداره ثبت احوال کنگان بتواند رضایتمندی مردم را بدست آورد.

به گزارش فارس، وی افزود: ان‌شاءالله بتوانیم در کمیته برنامه‌ریزی برای خرید تجهیزات اداری و ساخت مهمانسرای ثبت احوال کنگان برنامه‌ریزی کنیم.

تبرکی عملکرد ثبت احوال این شهرستان را بسیار چشمگیر و پرتوان برشمرد و یادآور شد: ثبت احوال کنگان در زمینه طرح تکریم و ارزیابی عملکرد در شهرستان جایگاه خوبی کسب کرده و امیدواریم بتوانند رضایتمندی مردم شهرستان را بیش از پیش بدست آورد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر