جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۷۱۰
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، این استان رتبه سوم سه ماه اردیبهشت تا مرداد سال جاری را در رسیدگی به گزارش‌های مردمی سامانه ۱۲۴ کسب کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، رضا جمالی  به رسانه‌ها اعلام کرد: از اردیبهشت تا ۱۵ مردادماه ۹۷ مورد گزارش مردمی در سامانه ۱۲۴ این استان به ثبت رسید که از این شمار ۹۳ مورد رسیدگی شد و اقدام لازم درباره آن انجام گرفت.

وی افزود: چهار مورد باقی مانده نیز به دلیل اخذ استعلام‌های کارشناسی در حال رسیدگی است که عملکرد خوبی برای استان محسوب می‌شود.

 جمالی بیان کرد: همچنین براساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استان بوشهر درنیمه اول مردادماه سال جاری موفق به کسب رتبه پنجم رضایتمندی مردم در بخش رسیدگی به شکایات مردمی ازکالا و خدمات در سامانه الکترونیکی ۱۲۴ شد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: سامانه الکترونیکی به منظور مشاهده قیمت کالا و خدمات و ثبت شکایات برای شهروندان ایجاد شده‌است که بصورت مستمر به دریافت و رسیدگی به گزارش‌های مردمی می‌پردازد.

جمالی گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته، استان بوشهر در بخش زمان رسیدگی و ثبت نتیجه گزارش‌ها موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر