دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۷۸۳
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: فرماندار دیرگفت: ۵۱ پروژه درمانی ، فرهنگی ، ورزشی و عمرانی هفته دولت با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گز ارش فکرشهر از ایرنا، کریم علی حسنی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان دیر افزود: درمانگاه تامین اجتماعی،سالن اجتماعات شهر آبدان،چمن مصنوعی روستای کناری و شهنیا و بردخون، محیط بانی نخیلو ،تولید و بسته بندی آب تصفیه ناحیه صنعتی،تولید شن و ماسه بخش خصوصی از جمله پروژه های آماده افتتاح است.

فرماندار دیر اضافه کرد: علاوه بر افتتاح پروژه های یادشده ، تعداد ۱۰پروژه در حوزه های سلامت،بندر و عمرانی با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده کلنگ زنی است.

وی گفت: در مدت هفت سال گذشته شبکه های آبرسانی اصلاح و بازسانی و خطوط انتقال به میزان ۲۰۰ کیلومتر رسیده و ۳۰ درصد توزیع آب روستاهای این شهرستان افزایش پیدا کرده است.

علی حسنی ادامه داد: همچنین در این مدت بالغ بر ۷۰۹ هزارتن کالا به خارج از کشور صادر و ۱۰ چمن مصنوعی و ۱۵ بوستان امید و ۱۶۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

وی در رابطه با اسکله خور خان گفت: پروژه اسکله خورخان با یک توقف مبلغ ۶ میلیارد تومان به آن تزریق شد و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

فرماندار دیر افزود: سطح زیرکشت طرح گلخانه ای در این شهرستان  که در هفت سال گذشته ۱۰ هکتار بود به ۹۵ هکتار رسیده وبهره مندی مردم از  گاز روستایی نیز از ۲۲ درصد به ۱۰۰ درصد و گاز شهری از ۷۶ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

علی حسنی درباره درمانگاه تامین اجتماعی دیر افزود: این درمانگاه قرار بود در دهه فجر سال گذشته افتتاح شود اما به دلیل ناقص بودن تجهیزات افتتااح نشد و اکنون هم تجهیزات آن خریداری شده  و  هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی در رابطه با بیمارستان دیر اظهارداشت: برق اضطرای آن راه اندازی شده  و بزودی اتاق عمل و زایشگاه آن راه اندازی و با پزشکان متخصص قرارداد بسته خواهد شد.

فرماندار دیر در رابطه با عوارض آلایندگی گفت: عوارض آلایندگی حق مردم شهرستان دیر است و برای دفاع از آن دریغ نخواهم کرد و امید دارم در آینده اتفاقات خوبی برای این شهرستان رقم بخورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر