شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۸۰۳
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۷۰۵ هیات مذهبی استان بوشهر جهت اقامه عزای سید و سالار شهیدان در سامانه بیرق نام نویسی کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی اظهارداشت: با توجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی کرونا و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزای حسینی (ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ایمنی جمعی، لازم است تمامی مسئولان هیات های مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق، فرم‌ها و تعهدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر محرم طبق شیوه نامه‌ها را تکمیل کنند.

وی بیان کرد: برنامه‌های عزاداری امسال از اول تا دهم محرم، با رعایت پروتکل‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده و مسئولیت نظارت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اجرا خواهد شد.

سروستانی ادامه داد: هیات های مذهبی در زمان شیوع ویروس کرونا پرچمدار مبارزه با این ویروس منحوس بودند و اقدام‌ها و فعالیت‌های مطلوبی به ثمر رساندند.

 وی افزود: هیات‌ها اکنون در راستای تامین سلامت عزاداران و رعایت نکات بهداشتی با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت نام در سامانه بیرق به نشانی www.beyragh.mobi، مجوز اقامه عزاداری‌های محرم و صفر را دریافت خواهند کرد.

سروستانی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی عزاداری‌ها هستند گفت: عزاداران حسینی با رعایت دستورهای  بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به ادای دین  ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر