سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۸۸۷
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در اغلب ساعات امروز شاهد وزش بادهای جنوبی در استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با وزش باد ضمن افزایش رطوبت و شرجی هوا در سطح استان طی ساعاتی نیز بر پوشش ابر در برخی نقاط عمدتاً مناطق جنوبی استان و بر روی دریا افزوده می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در ساعاتی از وقت فردا عمدتاً در نواحی شمالی و مرکزی استان و همچنین بر روی دریا جهت جریانات شمالی شود که در برخی لحظات در شمال خلیج فارس تا حدودی سرعت آن افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و در مناطق جنوبی گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی و فردا غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت باد از فردا در فراساحل مناطق شمالی استان، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر