پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۲۵
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: استاندار بوشهر از ارائه تسهیلات کم‌بهره به صنایع تبدیلی کشاورزی در روستاهای بوشهر خبر داد و گفت: باید تلاش لازم برای تسریع در تکمیل این صنایع در روستاهای استان صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی طرح‌های اشتغال روستایی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه اشتغال در استان تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی داریم.

وی اشتغال روستایی را به عنوان یک اولویت مهم در استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در راستای توسعه اشتغال در روستاها طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌هایی نیز در دست اجرا است.

استاندار بوشهر خواستار ارائه تسهیلات لازم برای تسریع در تکمیل، تولید و راه‌اندازی صنایع و مراکز تولیدی و خدماتی شد و بیان کرد: حوزه کشاورزی از بخش‌های مهم برای اشتغال است که طرح‌های این بخش حمایت شود.

وی از توسعه واحدهای تولیدی مرغ مادر گوشتی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به نقش صادرات در تقویت اشتغال و رونق تولید، واحدهای تولیدی استان بوشهر باید به سمت صادرات و ارزآوری هدایت شود.

گراوند از ابلاغ اعتبارات برای تسریع در تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: تکمیل صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در روستاهای استان بوشهر باید تسریع شود.

وی از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به طرح‌های صنعتی وابسته به محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: اعتبارات و تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی ابلاغ شده و این صنایع تقویت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر