پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۹۸۲
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی، مصرف اینترنت در استان بوشهر افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی سملیان در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: با شروع سال تحصیلی جدید به صورت مجازی نیاز خانواده‌ها به اینترنت پرسرعت برای استفاده از محتوای آموزشی بیشتر از همیشه به نظر می‌رسد.

وی اضافه کرد: با افزایش چند برابری استفاده مردم استان از اینترنت در این ایام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تمام ظرفیت و تلاش خود را برای پایداری ارتباط در شهرها و روستاها به کار گرفته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد از روستاهای مورد تعهد بالای بیست خانوار استان بوشهر تحت پوشش ارتباطی هستند.

سملیان خاطرنشان کرد: اولویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتقای ارتباطات روستایی در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در این مناطق است.
افتتاح پروژه‌های ارتباطی شهرستان دشتی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال

وی با اشاره به از بهره برداری سه سایت تلفن همراه با ایجاد پوشش نسل سوم اینترنت در شهرستان دشتی افزود: این سایت‌ها در روستاهای کاردانه، حناشور و سهو از توابع شهرستان دشتی اجرا شدند.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر افزود: برای افتتاح سه سایت ارتباطی در شهرستان دشتی، اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) سرمایه گذاری شد.

وی گفت: با اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات امکان استفاده ساکنین این روستاها از جدیدترین خدمات دولت الکترونیک، خدمات آموزش مجازی و خدمات سلامت فراهم و همچنین موجب اشتغال زایی و بهبود کیفیت کسب و کارهای روستایی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر