جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار بوشکان گفت: با احیای بازی های بومی و سنتی می توان روحیه شادابی و نشاط را در مدارس و دانش آموزان ایجاد و تقویت کرد.به گزارش فکرشهر، سید کاظم موسوی در جمع مدیران مدارس بخش بوشکان افزود: موفقیت های مختلف فرزندان این مرزوبوم زمینه و نتیجه تلاش و از خود گذشتگی معلمان است. وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید همه سعی و تلاش خود را در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم بویژه فرهنگیان به کار می بریم.مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: حل مشکلات آموزشی بخش بوشکان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه ها است.
کد خبر: ۷۵۰۴
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: بخشدار بوشکان گفت: با احیای بازی های بومی و سنتی می توان روحیه شادابی و نشاط را در مدارس و دانش آموزان ایجاد و تقویت کرد.

به گزارش فکرشهر، سید کاظم موسوی در جمع مدیران مدارس بخش بوشکان افزود: موفقیت های مختلف فرزندان این مرزوبوم زمینه و نتیجه تلاش و از خود گذشتگی معلمان است. 

وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید همه سعی و تلاش خود را در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم بویژه فرهنگیان به کار می بریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: حل مشکلات آموزشی بخش بوشکان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه ها است.

سیدحسن لواسانی فرد افزود: با توجه به وسعت دشتستان مسوولان باید به حل مشکلات اساسی این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: در سیستم مدیریت آموزش و پرورش دشتستان کارهای جهادی صورت می گیرد و سعی در برطرف کردن مشکلات شهرستان داریم.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان سرکشی و بازدید از مدارس شهرستان را یکی از برنامه های مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: برای شناسایی مشکلات راه های حل آنها باید برنامه های بازدید از مدارس به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

لواسانی فرد تاکید کرد: از بخشدار و دیگر مسوولان انتظار داریم در زمینه بسته های حمایتی که از سوی دولت و تدبیر ارائه شده است همکاری و زمینه حضور شوراهای محلی در برنامه های آموزش و پرورش را فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بیان کرد: مدیریت صحیح اساس پیشرفت است و درهمه زمینه ها مشکلات وجود دارد ولی می توان با مدیریت صحیح مشکلات را بر طرف کرد.

وی افتتاح دانشگاه فرهنگیان شهرستان، ممنوعیت ورود موتورسیکلت توسط دانش آموزان به مدارس را از مهمترین برنامه های اجرایی آموزش و پرورش دشتستان در سال جاری عنوان کرد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر