پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۰۷۴
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: ۱۱۲ هزار دقیقه هشدار کرونایی در استان بوشهر تولید و پخش شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسین ناظر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با گذشت شش ماه از شیوع ویروس کرونا، هشدارهای کرونایی صدا و سیمای مرکز بوشهر از ۱۱۲ هزار دقیقه گذشت.

وی افزود: از ۱۱۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی، که در گستره استانی، ملی و فراملی پخش شده است، ۵۶ هزار دقیقه در حوزه برنامه‌های رادیویی و رادیونما بوده است.

ناظر خاطرنشان کرد: همچنین ۳۷ هزار دقیقه در حوزه برنامه‌های تلویزیونی و سامانه زیرنویس، ۱۶ هزار دقیقه در حوزه‌های خبر و اطلاع‌رسانی و سه هزار دقیقه در حوزه فضای مجازی تولید و پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم سلامت و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان و طلب مغفرت برای درگذشتگان ویروس کرونا گفت: این مرکز برای ثبت این وقایع چهار مستند تلویزیونی که دو مستند ساخته شده است.

وی بیان کرد: دو مستند دیگر، در دست تولید است و ده‌ها مستند رادیویی خبری و فضای مجازی و ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی ساعت سلامت تدارک دیده است.

ناظر افزود: چهار مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه و کمک‌رسانی مردم نوع‌دوست استان بوشهر، به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و بین‌المللی پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در شش ماه شیوع کرونا مصوبات بیش از ۶۰ جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای طرح و برنامه و هیئت‌های اندیشه ورز استانی به برنامه سازی تبدیل شده که اطلاع‌رسانی، آموزش و امید آفرینی، محور آنها بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر