پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: افغانی‌های غیرمجاز از شهرستان جم اخراج می‌شوند.به گزارش فکرشهر، روح‌الله گراوند بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: برای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.وی افزود: مردم همکاری خوب و مناسبی با نیروی انتظامی دارند و با این همکاری دوجانبه شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان هستیم.
کد خبر: ۷۵۱۰
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: افغانی‌های غیرمجاز از شهرستان جم اخراج می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، روح‌الله گراوند بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: برای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: مردم همکاری خوب و مناسبی با نیروی انتظامی دارند و با این همکاری دوجانبه شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به حضور افغانی‌های غیرمجاز در جم خاطرنشان کرد: در شهرستان جم تعداد افغانی‌ها روز به روز درحال افزایش است و یک خطر جدی از همه لحاظ برای شهرستان جم محسوب می‌شود.

گرواند بیان کرد: تعداد افغانی‌های شهرستان زیاده شده و متاسفانه تعداد زیادی از آنها عامل انواع جنایات، مزاحمت‌های خیابانی و قتل هستند که فرهنگ شهرستان جم را تخریب کرده و اگر امروز چاره‌ای نیاندیشیم فردا سخت‌تر خواهد شد.

وی یادآور شد: ما از نهاد های دیگر تقاضای اتوبوس داریم تا هرچه سریعتر افغانی‌ها را از شهرستان بیرون کنیم.

گراوند از عزم جدی پرسنل انتظامی برای خارج کردن افغانی‌ها از شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، وی به امنیت شهرستان جم اشاره کرد و افزود: شهرستان جم امن‌ترین شهرستان استان بوشهر است و هم‌اکنون ناامنی در شهرستان جم وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به ساخت و ایجاد کلانتری در شهر جم اضافه کرد: فرماندار شهرستان جم قول‌هایی برای اهدا زمین برای ساخت کلانتری در شهر جم داده و با اهدا زمین هرچه سریعتر کلانتری در شهر جم ساخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر