يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: بارندگی شدید شامگاه سه شنبه دراین بندر که حدود یک ساعت و نیم طول کشید، باعث آبگرفتگی خیابانها و معابر و مشکلاتی در تردد خودرو ها و مردم شد.به گزارش فکرشهر، حمزه مسعودی نیا در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بارندگی باعث شد، خیابان ها و پیاده روها مملو از آب و برخی مغازه ها دچار آبگرفتگی شود.وی اضافه کرد: توقف و خاموشی خودروها بر اثر آبگرفتگی و افتادن درخت در خیابان طالقانی از دیگر مشکلاتی است که بر اثر این بارندگی در شهر گناوه رخ داد.
کد خبر: ۷۵۲۲
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت: بارندگی شدید شامگاه سه شنبه دراین بندر که حدود یک ساعت و نیم طول کشید، باعث آبگرفتگی خیابانها و معابر و مشکلاتی در تردد خودرو ها و مردم شد.

به گزارش فکرشهر، حمزه مسعودی نیا در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بارندگی باعث شد، خیابان ها و پیاده روها مملو از آب و برخی مغازه ها دچار آبگرفتگی شود.

وی اضافه کرد: توقف و خاموشی خودروها بر اثر آبگرفتگی و افتادن درخت در خیابان طالقانی از دیگر مشکلاتی است که بر اثر این بارندگی در شهر گناوه رخ داد.

مسعودی نیا ادامه داد: در مدت 90 دقیقه 34 میلی متر باران در شهر گناوه بارید.

بندرگناوه مرکز شهرستان گناوه در 135 کیومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر