دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون استاندار بوشهر:
فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: در پرداخت اعتبارات عمرانی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی استان باید برای هزینه کرد هدفمند اعتبارات و براساس...
کد خبر: ۷۵۲۶
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: در پرداخت اعتبارات عمرانی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی استان باید برای هزینه کرد هدفمند اعتبارات و براساس برنامه درحل مشکلات شهرها و روستاها بکوشند.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در نشست با روسای شوراهای اسلامی استان بوشهر افزود: درهشت ماه امسال دو هزار و 450 میلیارد ریال از محل تملک دارایی و ارزش افزوده به 36 شهرداری استان بوشهر تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده 370 میلیارد ریال در اختیار دهیاری های استان قرار گرفته که تکلیف است در عمران و آبادانی روستاها تلاش شود.

رستمی اضافه کرد: درشهر بوشهر مشکل اعتباری وجود ندارد و باید اعتبارات موجود به پروژه تبدیل و سبب تسریع در روند اجرایی خدمات شهری شود.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه مردم بهترین ناظر بر عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها هستند گفت: با وجود کمبودها و مشکلات شوراهای اسلامی استان بوشهر نقش خود را در فضاهای شهری و روستایی مطلوب ایفا کرده اند.

وی با تاکید بر ارتباط بیشتر اعضای شوراهای اسلامی با مردم تصریح کرد: شوراهای اسلامی سعی کنند ارتباط با مردم را افزایش دهند تا این حلقه ارتباطی پررنگتر شود و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم از اهداف ارتباط بیشتر شوراهای اسلامی با مردم است.

رستمی ادامه داد: استاندار بوشهر توجه ویژه ای به شوراهای اسلامی استان دارد بگونه ای که تاکنون از 10 شهرستان استان بوشهر، اعضای شورای اسلامی شش شهرستان با استاندار بوشهر نشست هم اندیشی برگزار کرده اند و جلسات مابقی شوراها نیز بزودی تشکیل می شود.

وی، از تشکیل کمیته رصد مشکلات شوراهای اسلامی خبرداد و گفت: شوراهای اسلامی بهترین ناظر بر عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها هستند که آنان با تشکیل کمیته ای می توانند مشکلات حوزه شهری و روستایی خود را رصد کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر